Bereikbaarheid tijdens de feestdagen

Op 31 december en 1 januari nemen we tussen 22:00 en 02:00 geen reserveringen (pre-bookings) aan voor ritten. Dit helpt ons om flexibel te blijven tijdens deze drukke uren. Wil je toch een rit boeken? Neem gerust contact op met onze centrale of maak gebruik van een van onze handige tools. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.
Wij wensen je hele fijne feestdagen!

Sluit venster
Boek een taxi
Bel ons
Sluit

De Amsterdamse scale-up Cabture gaat 300 taxi’s van de Taxicentrale Amsterdam (TCA) voorzien van een Cabtab. Dat is een interactieve tablet die passagiers onder meer toegang geeft tot entertainment, informatie en gratis wifi. Daarmee zet de taxicentrale in op service, entertainment en een fijne reiservaring. TCA spreekt de ambitie uit om (op termijn) alle TCA-taxi’s van een Cabtab te voorzien.

We zijn er trots op dat we samenwerken met de grootste, regionale taxicentrale van Nederland. In TCA vinden we een solide partner, die investeert in nieuwe hoogstaande technologie en innovatieve dienstverlening in de taxibranche. Het laat zien dat TCA inzet op vernieuwing en uitbreiding van het dienstenpakket. Hiermee komen we een stap dichter bij ons uiteindelijke doel: zorgen dat reistijd niet als een tijdsverspilling, maar als een verrijking aanvoelt”, aldus Louaie El Rowidi, oprichter van Cabture.

TCA pioniert met interactieve tablet
Na een succesvolle pilot van een jaar, voorziet TCA steeds meer taxi’s van een tablet van Cabture. Binnen een afzienbare periode hebben 300 taxi’s een interactieve tablet en uiteindelijk zal in iedere TCA taxi een Cabtab geïnstalleerd zijn. Een mooi succes voor de scale-up, TCA heeft namelijk zo’n 1.250 taxi’s.

Naast TCA, zijn taximaatschappijen uit binnen- en buitenland geïnteresseerd in de Cabtabs van Cabture.

Beoordeling en monitoring taxirit
De Cabtab van Cabture laat de passagier live TV streamen, bestellingen en reserveringen doen, nieuws en informatie van attracties raadplegen en biedt toegang tot wifi. Ook kan de passagier zijn telefoon opladen en een rating voor de taxirit achterlaten. Hiermee wil TCA de service voor de passagiers optimaliseren. De beoordelingen van passagiers worden gedeeld met het management van het Amsterdamse taxibedrijf.

Hedy Borreman, directeur van TCA “Deze tablets vergroten de dienstverlening tijdens een taxirit en daar hebben onze passagiers baat bij. Ten opzichte van andere bedrijven in de markt onderscheiden we ons al op betrouwbaarheid, kwaliteit en service. Door klanten de mogelijkheid te geven een taxirit in de taxi te beoordelen, stelt dit ons in staat onze serviceverlening continu te monitoren en waar nodig te optimaliseren.

Zakelijke taxirit en advertentiemogelijkheden
De TCA bedient met de Cabtab ook de zakelijke passagier: hij kan via de tablet onder meer reserveringen maken voor een hotel of restaurant. Ook de terugreis kan alvast georganiseerd worden via het touchscreen.

Bovenal kunnen bedrijven een boodschap delen via de Cabtab, als de betreffende passagier vervoerd wordt via TCA. Bedrijven hebben daarbij specifiek de mogelijkheid een taxi met een Cabtab te bestellen. Zo kunnen ze de passagier bedanken voor hun bezoek, bijvoorbeeld aan hun restaurant, club of hotel. Het is daarbij mogelijk om te adverteren via de interactieve beeldschermen.